sommarlov (!)

Var på Grönan igår med folk från klassen och det var myspys på högnivå.
Har även hittat min nya kärlek: Bergochdalbanan.  Vet inte hur många gånger jag åkte den, men det blev en hel del!
Förrutom whiplash-skador av Vilda fakkin Musen och att dom enda som var på Grönan var fjortisar (någon dag kommer jag med en machine gun och skjuter varenda en av dom, mark my words) så var det bara skoj!
Vann också en fin svart leksaksbil jag lyckades förstöra efter någon timme, men sånt kan ju hända.

Hade iaf avslutning i skolan idag, men vi fick inga fakkin betyg!! De va ju därför man kom dit!
Fucking bullshit att man tydligen får dom hemskickade..
Men fick reda på betyget i Foto och jag fick VG+ hehe och med tanke på att jag inte hade tagit ett enda foto själv så var det bra jobbat tycker jag!
Hade egentligen tänkt fira börjandet av sommarlovet med att grilla ute me folk, men eftersom de va pissväder så skjuter vi fram lite påre. Det blev istället att power-napa i runt 3 timmar vilket var väldigt behövligt.

Och jag har trååååååååååkigttråkigttråkigt. Funderar på å se nån skojig film, men det står helt still och jag orkar inte tänka ut någon.
Orkar inte heller tänka ut nå fint å skriva, så nu fåre va! Man får va glad att ja uppdaterar iaf

SUIT UP
//BJ

btw det blev att tanka ner How I met your mother-avsnitt ist för film. Jag har kommit fram till en sak. Jag är ganska retard när det gäller vissa data-grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0