The silent man..woman is now awake!

Var hälsade små barn, er favorit Princess of Darkness e tbax, hör och häpna!


Jag har helt enkelt tagit ett sabbatsår lr ngt liknande från min och SuperBJ:s kära blogg, aka. inte orkat/hunnit direkt brytt mig om den couldn't care less, men nu jävlar e det dags att klottra ner lite krummelurer (<-- vem kom egentligen på det ordet?)

Tur är iaf att min lilla brunett har uppdaterat mkt exemplariska grejer för er trogna läsares skull, alla borde tacka henne med att skänka ett sexy-ass vapen eller en ny Data-mus till henne, det är hon värd, period.

Hur som helst har vi nu äntligen hamnat i tidsperioden som kallas för sommar, regn,moln,sol,regn,lite sol, moln och regn igen, men nu ska vi inte vara sånna, man får vara glad för vad vädergudarna ger oss (iaf tills vi lyckas finna ett sätt att besegra dem på). Somarlov iaf, hurra hurra. Skolavslutningen var ungefär lika underbar som vanligt. Vår käre rektor satte på den traditionella truddelutten av hans älskling Vivaldi, och uppmuntrade oss glatt att tänka på små sockervaddskaniner som skuttade runt på gröna ängar och kristallklara bäckar som glittrade osv. Jag fattade inte direkt leken, för av någon anledning såg jag bara en galge framför mig, och en hängning was about to happen om vi säger så. Jesus Christ, vår rektor är en rejäl douche bag. But hey, that's the way it is.
Gick iaf hem med hyfsade betyg, och avslutade dagen med en 4 timmar lång power-nap (antar att det går i släkten jess lilla)

Dagarna gick... blablabla. Har iaf lyckas dra mig iväg med min lilla kuban och sett The Hangover. Hujedamej vad den ägde. Lystring alla invånare, SE DEN. Ett måste, sjukt rolig :) Direkt efter den skojiga lilla rullen, nöjde vi oss inte utan ville se lite mer snusk, så hyrde Superbad när vi kom hem, lagom, rolig  liten film som passade alldeles utmärkt.

Några dagar till gick och pang boom var vi framme vid midsommar. Midsommar innebär som BJ redan har nämnt, släktingar som man fortfarande inte efter (17år) riktigt lärt sig namnet på. Det kändes som vanligt lite..aa poo att åka ditt i år och le så mkt som möjligt, men som sagt tur att du skulle dit min snuttefilt, för fan annars hade man varit pannkaka. Kubanen var också med iår, fascinerande, tur att någon kunde underhålla vår lilla kusin The Hulk iaf. Det tackar vi för.

Det mest chockerande var iaf att se vår lilla fjortispysslingsyssling, förändras till en lilahårig basshuntertechnoemo på två ben, med lite fantasi så kunde han faktiskt ha sett rätt så skaplig ut iaf. Praise the changes! Lr nått...

Mysigt var det iaf, tränga ihop sig på några ojämna madrasser på golvet och kolla film på kvällarna, bl.a. The number 23 som Päss föreslog, och den natten hade man ju inget annat  än "23" i huvudet, trodde jag skulle bli lite psykstörd där ett tag, tur att du kände det samma. Den var iaf bra, dock lite obehaglig måste jag säga. Läskigt att få tanken att man kan tappa kontrollen över sig själv helt och hållet. 

Tur att de starka männen i vår familj slängde i vår barkbit till båt också, så vi kunde ro runt lite. Särskilt när Alle körde runt i en cirkel och frågade vart vi skulle. Man kan ju inte svara ngt annat än: - Runt. Kör bara. (förlåt, orden förföljer mig och man tänker ju på det nu också) 

Efter sådär ca 4 dagar körde vi hem i en sån där på 4 hjul, dock inte en fård (jess you got it), lämnade landet på den soligaste dagen. tjoflöjt vilken dålig timing. Skönt att softa lite hemma iaf för imorgon blir det till att packa om igen! 

Dun dun DUN, METALTOWN RESAN BÖRJAR PÅ ONSDAG!!!!!!!!!! :D<3
Jag tror jag kommer kissa på mig, det kommer äga så omänskligt mkt! inte bara att åka dit, lr jo, fast allt blir liksom triljarder ggr bättre när det blir Hansantransan och Pässjäss tillsammans damnit! Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men fan GOLDEN TITTIES! Sådär ja, nu sa jag det. Kan ju bara säga att jag längtar ihjäl mig om ni inte hajjade det mina kära. 

Nu har jag skrivit lite för mkt kanske, men som sagt, har kittlats lite i fingertopparna under sabbatsperioden. 

Om en halvtimme bär det av till el sjukgymnast och lite träning eftersom att jag har en rygg som en 80-åring. Ack och ve, men jävlar vad sexig min rygg kommer bli sen, muskulös och grann säger jag bara, pass på!

Have it awesome
//PoDEBS


Måste säga att jag blir mer och mer sugen på att skaffa en liten tattoo på min arm, måste bara finna det rätta motivet. Ett poträtt är rätt så uteslutet.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0