"Hanna, ska vi spoona?"

Bj sitter nu hemma hos Princessofblabla och tittar halvt på Matrix/snor filmer och serier. Bra grejer.
Imorrn bär det av till gröna ängar! Eller aa. vi åker tidigt imorrn till el Ullared för att shoppa maximum i 2 dar. De blir intressant! Jag och Princess som äääälskar att shoppa. (ironi på högnivå). Men man hittar nog fina saker
Sedan blir det som folk nog förstår METALTOWN! det man har längtat efter i tusenmiljarderår är nu här. freakin awesome

Igår var jag på bio och Såg Anti-Christ. hahahahha se inte den för faaan. Den var helt sjuk. Och inte sjuk på ett bra sätt.
Det var en charmig scen iaf när bruden i filmen slår honom hårt som fan med en big ass-trästock (medan dom har sex fyi) rakt i fjottagrejerna. Han däckar (konstigt) och hon borrar ett hål i hans ben och sätter fast pinne med en jävligt stor stenvikt på så han inte han röra sig.  MYSPYS! Varför träffar man inte så fina tjejer här i vardagen..?
men aa
den sög

Vet icke vad jag ska skriva om nu. Princess sitter och räknar pengar och jag.. ja, vad gör jag? (Hanna sa precis Fuckilation. Fint). Fruktar typ 7 timmars bilresa imorrn eftersom jag mår illa av så lite som att gunga. Men det blir att sova och lyssna musik/snacka skit med Hansan.
(kommer avlida...)

Kommit fram till en sak också. Matrix 3 suger och tar aldrig slut

Men ville bara allmänt ta farväl! see ya fuckers. Tebax på måndag
//BJ


Hellowxxxxx folks! ( Ja, jag vet att jag använde massa ""w" & "x" )

Nu har vår lilla primadonna BJ skrivit ett fint litet inlägg, har dock inte läst det än, men jag tvivlar aldrig på henne.
Kom precis ur duschen ren och fräsch, magen kallade då plötsligt på föda, och feg som jag e vågar jag inte säga emot. Hade ju dock inte ätit sen kl. 15 så det var inte ett mysterium att hungern kallade. Det var bara att dra en snabb liten dubbel-macksor, bra grejer.

Btw Jess:- Ja tack, jag spoonar gärna med dig.

Brunetten ligger nu i min säng och voltar med sin mobil som vanligt (väntar bara på att den ska flyga iväg, vilket har inträffat ett antal ggr) (Nu gjorde den det, när man talar om trollen...) lr ngt åt det hållet. Hur som helst ligger hon i sängen och kollar Scrubs och fnissar, jag själv sitter dock åt fel håll så blir till att man vänder huvudet stelt som en kastrull bakåt lite då och då. Äckligt noga beskrivning av vad som sker i detta nu kom jag på. Roligt nog gör vi inget speciellt.

Anyways...imorgon bär det ju av till billighetsshoppingens paradis, Ullared, och där på METALTOWN! Tjo fakking ho vad skojsigt det ska bli. Som Jess nämnde ovan, är ju inte shopping direkt vår favoritsyssla, men av någon anledning har jag en mor  som är galen i placet och sedan några år tbax har vi åkt dit en gång varje år. Veteran? Javisst!  Jag har helt enkelt vant mig, och jag lovar er, man kan dö där inne. 40+ kvinnor som springer runt och drar i kläder och annat är inte att leka med, welcome to the jungle...

På fredag är det GBG och part party med Metaltown mys. Vädret ska tydligen vara på vår sida med sol och värme, har redan varnat Jess att hennes converse antagligen kommer smälta i asfalten, men det är ju lite coolt på ngt konstigt sätt måste man ju ändå säga. Det blir till att inkasera en keps til hjässan och en stor jävla vattenflaska helt enkelt. Det kommer iaf att äga äckligt mkt och jag känner pirret i kroppen, jippie^^  Nu har jag låtit gay enough, time to sleepa lite. 

Hej då hej mina små kära shitbreaks, see ya'll!
//PoDEBS 


Första bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0