Be e aggressive (Hansan)

Well howdy doo everyone, snart läggdags för oss små så let's keep it short should we?

För det första, Oh my God. BJ, du är mig en våldsam liten varelse som samlar på sig så mkt elände på en dag! Eftersom jag tycker så synd om dig min sköna så erbjuder jag dig min finaste eltejp som ligger i strumplådan för att heala dig igen^^  Jag blev dock lite avis, för nu har du massa krigsskador att skryta om din jävel, lyllo daj.



Ska vi dra helgen i korta draaag då. Hängde med Maha mannen i lördags och vandrade ute på el stan i godan ro. Regn och slask och allt annat än värme  så det var party på hög nivå. Som tur e jag född till luffare så vi dumpade oss i både parkeringshus och golv lite här och där, duger alldeles utmärkt. Vi hittade även in till Kulturhuset itself och där fick vi ett erbjudande som kanske var lit eoväntat. En snubbe i kanske 40års åldern kommer fram till oss med händerna i fickorna och drar denna raggningsreplik: - Hola amigos!
Hoppla hej tänkte jag, nu måste jag tänka ut alla spanska ord som har rymt ifrån mig sen grundskolan! Men vänta, han e väl knappast spanjor den där bleka?
Bleka: - Vill ni göra lite buisness ?(<--- orkar inte ens fundera över hur det stavas, deal with it)
Då la jag märke till snubbens ögon, varelsen blinkade ju för fan inte. Stoned? For sure. Han erbjöd oss amfetamin och skit, helt gratis hör och häpna! Vi tackade iaf artigt nej, och flyttade på våra små asses därifrån. Och polisen har svårt att hitta de där snubbarna? Haha, världen e rolig.


Sen har det hänt andra spännande, förvirrande, jobbiga, ultramegajättemktaggressionsframkallande saker som vi inte ska diskutera här, men Jäss du lär få agera psykolog senare ska du se ^^

Dagen till ära har jag varit zombie. Tankar och skit, men mest allmänt zombie. Det blev därför kladdkaka när man kom hem. Eller aa. En torr och bränd failkaka som man fick fantisera att den smakade choklad och var himmelskt kladdig också. Det dög alldeles utmärkt.

Ngt som gjorde mig ännu mer happy var att min ipod hängde sig. knapparna dog, så den gick varken att stänga av lr byta till en sämre låt, så den ligger och tar ut all sin energi på ingenting för tillfället. Party party. Det blev lite läsning av en text om första världskriget.  Tyvärr däckade jag en timme, vaknade 21:00 och läste igen. Tack och lov så tog människan Lollo tag i mig och drog ut mig i snöstormen. Oxygen e bra, speciellt i följd av en dusch, för senare insåg jag att jag var vid liv igen och nu e jag här. Simsalabim.


Päss! jag ska bara dra en snabbis vad jag menade med "6 o'clock" blev lite beviken att du inte förstod, men nu jävlar kommer en föklaring som räcker duga eller va fan det heter!
Du vet ju hur vi alltid har pratat om los brudos i pussycat dolls och deras ben som står rakt upp, 6 o'clock? Are you with me? Det är så du och jag ska kirra en dag mohaha! stretch och massa snusk^^

Nu måste dock Hansan sleepa för hon har ingen sovmorgon då hon ska till el sjukgymnast once again.
Natti natt babes
//Princess of bla bla bla



(Hoppas du fattar nu ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0