Demolition Lovers (BJ <------- om ja vågar skriva de...)

FIRST. till Anton: Jag förstod att de inte var du som skrev kommentaren om Big Daddy heheh ;)
                 Stephie: Okej, du stöttar mig. och Hannaprutt, så jag syftar inte på er!

SECOND. hehehehehhehe ja vet inte om jag vill använda mitt såextremtjättecoola smeknamn BJ längre.. Med hjälp av vår BloggHero (y'all know him) så kom vi fram till att ja.. ööh.. hrrm..eheheheheheheheheh
BJ kAAAAAAAAAn ju då stå för något annat.. hhöhö *nervöst skratt*
Jag tänker inte skriva vaaad de står för, för då kommer man tänka på de hela tiden. (fast ni kommer väl funta ut de nu iaf..)
Så hm.. kanske ska börja skriva BJ med en punkt ------------> B.J .  fast vettefan om de funkar
Men vafan skit i de! (humörsvängningar) de e charmigt :D Passar asbra (höh?)
Jag byter inget, folk får anpassa mig ^^ Fast de e nog inget man kommer skrika högt på stan. eller? (hoh)

(random)
Idag hade vi snöbollskrig på rasten, och eftersom jag är så intelligent sprang jag runt i t-shirt. Fast de va bara efter ett tag man började frysa. Efter runt 100 kg snö innanför tröjan.
Och jag säger bara en sak, hade man haft en vit tröja hade de blivit wet-t-shirt contest. Helt dyngsur. raawr
Och dom jävla iv-barnen som kastade helt random på en. gå hem

Men annars så hände inte så mycket idag. Kirrade mitt första IG idag. (stoolt...)
De va i Grafisk fucking Kommunikation och nej, jag hade inte läst på provet. Och det var ett poäng ifrån G också, så de känns bra. Omprov om runt 3 månader eller nåt. Ja, då kommer man ju ihåg skiten.

Now I shall gå och spela lite BioShock heheh (va ett tag sen)
//BJ <-------------- tihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0