So here I am and yes I'm fine fucking fabulous alright (BJ back in da haws)

NU BLIRE UPPDATERING!! bättre sent än aldrig :D Mitt internet har varit rådött ett tag också, så jag har en bra anledning. kinda.

Anyhooo. ööh, vad har hänt.. ja, jag kan väl meddela till dom som inte vet (dom flesta vet) att jag ska gå om 1:an. prisa gudarna.. blöööööö.
Men jag gör det frivilligt believe it or not. Jag märkte att om jag fortsätter gå media kommer jag typ inte komma in på någon an de högskole-linjerna jag kan tänka mig gå.. så ack och ve, det är bara börja om från början!! (jag försöker vara jävligt positiv just nu, så ni får inte mobba mig sen och tycka det är onödigt.. I need pepp-talk!!)
Men iaf, ska börja Teknik vilket är det jag alltid trodde att jag skulle gå, men så blev de inte av någon anledning.
Juste, det var för att man måste läsa Matte och Fysik hela tiden.. Yay.
Men jag får orka mig igenom. Och så kan jag ju sen faktiskt skryta med att JAG HAR LÄST MATTE D FUCKERS
(jag kommer dö sakta men säkert)

(bilden dedikerad till lilla mig)

Så nu vet ni de! Så när ni går ut gymnasiet och jag har hundra år kvar så be my guest att mobbas :D jag börjar förbereda mig mentalt redan nu


Annars har det varit chillpill med nya saker! saknar dock min andra blogghalva (Hanna om ni inte förstod) så vi får leka någon dag ♥ Vi måste snacka lite skit om livet och meningen! CAN'T LIIIIIVE, IF LIVING IS WITHOUT YOUUUUU!!! Tänk dig att jag står framför dig på knä och sjunger denna vackra melodi med min tonsäkra röst. Magiskt.

Veckans fakkin låt: The Haunted - The medication    Jag säger bara en sak, den tar mig igenom mattelektionerna helt levande. puss (låtar där dom sjunger Pigs are a noble creature compared to scum like you kan inte vara annat än bäst)

Asså jag är så jäkla pepp inför sommar så jag kan sprängas snart!! SOOOOOOOOL och BAAD och METALTOOWN och PORTUGAAAL ♥ Bääst ääver!!!
Och bara så ni vet har jag fått i uppgift att vara Vädergud (hehehehe), så jag känner på mig att de kommer bli very soligt snart! helt random, men men
Btw, jag slog huvudet i marken 2 gånger idag på vägen hem :) Behöver nog en ny liten skyddsängel eftersom min gamla redan gett upp mig.

Jag såg Mamma Mia! i helgen. Bästa jag någonsin sett kanske. Jag vet inte hur jag kunnat leva utan den innan. Om ni inte förstår ironin just nu behöver ni inte ens fortsätta läsa. Nej men den var väldigt... Abba-ig, vilket nog förklarar lite. Och när man sitter och tittar på filmduk och både ens söta mamma och ens söta storasyster sitter och sjunger med ashögt i alla söta Abba-låtar så känner man sig lite felplacerad.

NU KOMMER EN LITEN RANDOM GREJS!!
Såg på How I met your mother förrut och allas vår Gud Barney sa något extremt smart. Han var förkyld och ööh, ja, snöt sig. Och då frågade Lily om han var förkyld. Då svarade smartasset:
"No, I had to much awesomeness in my body, so I had to get some out."
Jag ska sååå sno det uttrycket.


Hot/Crazy-scale. True shit

Nej, nu ska jag gå och se Mamma Mia! igen och njuta lite
//BJ

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha det är bra att du förbereder dig för att bli mobbad, för jag förbereder mig för att mobba ;D <3



BTW du måste anta min utmaning!!! :D

2009-03-13 @ 12:44:28
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Barney Stinson

Is the man and Hot/crazy scale is the shit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0