Girls just wanna have fun (BJ. vem annars... -.-)

UPPDATERING (om ni inte förstod de)

Såå... Var hemma hos Elli igår och firade hennes 17-årsdag :) De va myspys och vi gjorde.. hehe... typ lite lekar och grejer. Började me charader och min favvo var när jag skulle extremt sexigt visa: Bea juckar mot en hamster
Det kändes bra damnit, och mitt (hehe) lag lyckades faktiskt förstå vad jag så fint demonstrerade!
Vi gjorde också gamla vanliga Jag har aldrig och ofc snurra flaskan. Det ingår såklart. raawr
Det tog runt hundra år att åka hem sen, men när man väl hel och belåten var hemma tog det runt 22 hundradelars sekund att somna. Sen vaknade jag igen efter någon timme och frös som en jävla isbjörn (dom fryser väl inte?), så jag tog fram en filt. Så låg man där och huttrade med 3 filtar och ett stort gosedjur på sig för att försöka få lite värme. Jag kan ju vänligt berätta att det inte fungerade. Men ack och ve, jag somnade efter ett tag  

Nu har jag försökt komma på i runt en timme vad jag ska fortsätta skriva om.. Hej och hå. SNILLEBLIXT!! Jag skulel ju göra Carros utmaningsskitgrunkasak! Där ser man


REGLER FÖRST!! Kopiera regler och frågor. Länka till den som utmanat dig. (blabla www.rotens.blogg.se) Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Korrekta svar och ej påhittade ord. (BITE ME) Inte skriva samma svar två gånger. Glöm inte att utmana 5 personer. Lycka till! (Tack käre du)

1. Vad heter du?:  Skit i de du. Nämen, Jessica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jälp (vem sa att de behövde va rättstavat?)
3. Flicknamn: Jessica (dööh)
4. Pojknamn: Jens (eheheheh)
5. Yrke: Jongleringsproffs
6. Färg: Jättebrunt

7. Klädesplagg: Joggingbyxor (sexxy)
8. Mat: Jordgubbar med smält choklad (mat och mat.. det är gott iaf)
9. Sak i badrummet: Julpynt
10. Plats/stad: Jessicas rum (snusk)
11. En orsak att vara sen: Jordbävningsmosad
12. Något man skriker: Jessica äger dig!
13. Film: Jumanji
14. Något man dricker: Juice (dööh)
15. Band: Jiblalalalal (typ)
16. Djur: Jättetjocklitenkatt
17. Gatunamn: Julvägen (finns säkert)
18. Bil: Jättestorfolkaellernånannanfulbil
19. Sång: Jack the Ripper
20: Aktivitet: Jogga (varför inte)

Jag utmanar... damdamdamdam...  inte en jävel! :D


AAAH JA KOM PÅ EN SAK!! ÅNGEST!! 
Jag ska på maskerad hos Malin om två veckor, och JAG VET INTE VAD JA SKA KLÄ UT MIG TILL!!! Min första tanke var (ofc) Lara Croft. Sen kom jag på att jag inte hade några små gröna shorts, och inga boots, och inget bra linne, och inte långt hår som man kan sätta upp i fläta. Och viktigast av allt. Inga sånadär fökkin coolass-vapen.. så där försvann det..
Min andra tanke var snubben i Halo. eheheheh. men jag har ingen stor grön space-dräkt. Och inga vapen där heller.
Och där försvann min fantasi.. menmen, de blir väl nåt bra tillslut. suck

Nu ska jag gå och baka lite bröd tihi
//BJ

Kommentarer
Postat av: Stephanie

" Bea juckar mot en hamster" var nog det vackraste jag någonsin har sett. wanna know somethaaang? jag kom på den och hoppades att du skulle få den hahah evil

2009-03-14 @ 19:44:39
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Anonym

big daddy?

2009-03-14 @ 23:50:25
Postat av: Fabian

12. Något man skriker: JOHANNNESSSSS!!!!!

2009-03-15 @ 00:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0