The great gig in the sky (BBBBJJJ)

Herre min skapare va mycke inlägg de blev nura! Helt enkelt för att jag har vääldigt tråkit :) Så more fun for you!! (njae)
Min dag har bestått av matte och bas (instrumentet dåra hehehh).
Pluggade matte i jag vet inte hur många timmar.. blöö. Ganska lätt, men de e ju så tråkigt så man somnar me huvvet i boken. Men ja ska inte klaga, de e ju bara Matte A. Jag kommer ju faktiskt ha både B, C, D och maybe E att se fram emot :D (kill me now)

När jag hade pluggat i hundra år drog jag med mig min käre far och spelade lite bas. Vårat hemma-band förstår ni. Jag på bas och pap på gitarr. Party.
Nämen de e skoj.
Han e ju oldie goldie, så han får mig att lyssna på oldie-låtar, t.ex. en aschill låt som heter Back to The Wall. Naaiiijs
Nämen vi spelilurade lite Pinkan Floyden, Queeeaan och Pee.Oww.Dee. exampelvis (jag vet inte någonstans varför ja skriver dehär..)
Precis när jag verkligen värmt upp fingrarna och ju jävlarns va ja redo för lite bassolo så säger far min:
- Nämen, nu börjar Robinson!
Och så flög han iväg snabbare än nåt blabla.
hopp

MEN IAF!!! HANNAAA!! VI MÅSTE SÖKA TILL IDOL DAMNI!!!! hehehhehehehhehh.
Utan skoj eller nåt, det skulle äga så håååårt! Jag har ju faktiskt varit för pluttig för att få söka in innan, men nu jävlarns :D Och det bästa är ju att man inte skulle gå vidare någonstans!! Eller du skulle, du sjunger som en Gud, men lilla moi däremot skulle åka ut på rumpestumpen ganska snabbt. Men jag kunde bry mig mer :)  (snyyyyft)
Vi får ta ett serious snack om dedär sen. Planera våran karriär vettu

På tal om karriär så ere nån random tävling Metaltown har där man ska skicka in bidrag och så kan man få spela på Metaltown. (och så kommer bidraget automatiskt i uttagningen till nån demosida blablablalitereklam)
Men tänk dig, DU, JAG och miljader FANS som skriker TÄPPT UTAN SNOOOOOR (vårat band för er tards). Asså magiskt.
Så öppnar vi me våran kändaste singel Hears Don't Mall så blir publiken all crazy. Sitter som en smäck.

Även fast ja hade extremt mycket viktigt att berätta just nu så ska jag faktiskt avrunda här. Funtar på å se en film


(Hittade en fett kul bild på Halo-grejs, men den gick inte å ladda upp.. jaja)
//BJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0