Princess of darkness, cool in school

Let's make this short.

Som sagt är det BJ (HAHAHAHHA) (Jag kom precis på vad det betydde, och rapporterade det såklart fortare än fort till vår egen lilla snusksmeknamnsbrud, med ett smile on my lips, det var hilarious xD), jag blev dock avis som bara den! Hejsan, jag vill också ha ett supercoolt snusksmeknamn damnit, gimme gimme a dirty nickname.

Anyhoo...så skulle jag säga att det är pässjess som e den grymma på uppdatering här, eftersom att jag för tillfället har haft två skitveckor i plugget och inte hinner med, och idag hör och häpna har jag Matte prov EFTER plugget, 16:15-18 och denna gång fick jag nästan ett nervsammanbrott om jag ska var 100%....kanske...98,7% ärlig, så klarar jag inte av denna skit any more. Ack och väää, hata Matte Bää. Man ska inte deppa, men för tillfället har jag lite emotankar om min underbara lärare Ms. Svamphår och ämnet, plus rektorn då som alltid säger: -"Man om vi vänder på det..." och gör att man för ta skulden själv och känna sig omtyckt och självförtroendet bara stiger. Assault rifle.

Jess I totally miss you, I really fucking miss you....<3

OH! Här där jag sitter i plugget i godan ro, så kommer min käre vän Fadde fram till och och säger att:- Banana är ju ett rätt snuskigt smeknamn...om man tänker efter!
PARTY :D Jag blev happy i the whole body fan, jag har ju redan ett snusksmeknamn damnit! SUCKAH! (inte lika coolt som BJ kanske...men men...hehe)

Samhälle kallar snart, sen en håltimme på triljarder timmar tjo flöjt :D

Nu måste jag svara på my babes sms, aka Pässikaaaah my lovah...och vara allmänt social med allmänheten! Eller ja, Fadde lockar mig med choklad och svag som jag e, bangar jag inte! fast nu stoppade hon upp en bit rakt i käften på mig, behövde inte röra på mig, det bara hände...(Misstolka hur ni vill)

Ciao infidels

Truly urs
//Hansan :)



(Come on, Time splitters lirar man på GAME CUBE! YEAH!) (Får se om ni fattar ironin)

Kommentarer
Postat av: Fadde

FAAAN JAG E SÅÅ JÄKLA BÄST! i AM THE SEDUCER! BÄST BÄST BÄST O HELT ENKELT SNYGGT! EVIL HOT CHICK DOT COME! =D LOVE AND PEACE PS DINA NYCKLAR FINNS I ALLES ENA JEANS FICKA ^^

2009-03-27 @ 12:01:16
Postat av: Fadde

FAAAN JAG E SÅÅ JÄKLA BÄST! i AM THE SEDUCER! BÄST BÄST BÄST O HELT ENKELT SNYGGT! EVIL HOT CHICK DOT COME! =D LOVE AND PEACE PS DINA NYCKLAR FINNS I ALLES ENA JEANS FICKA ^^

2009-03-27 @ 12:01:32
Postat av: Anonym

???dubbelpost

2009-03-27 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0