*rubrik* (BeeJaay)

Time for a lite uppdating

Jag måste ha nya kläder. bläää
Det betyder att man måste åka och shoppa. Damnit.
Aja, får inskaffa lite nya band-tröjor så överlever jag ett tag till
Men Hannapanna, de va en hint till dig. vi måste åka och shoppa

Jaa.. min helg har bestått av.. ja.
I fredags chillade jag maximum. Fick dock lite fyllesamtal från folk i klassen. alltid trevligt. jäkla alkisar (more or less seriös där)
I lördags var de maskerad hos Malin. Jag ansträngde mig extremt och tog på mig en svart klännings-liknande sak (hytsat kort, tror jag lyckades att inte flasha mig för mycke), och så satte jag i fjädrar i håret och DAMNIT jag blev en indian-chick! Alla fattade iaf va ja skulle va så de va chillpill. Men de va trevlans. Jag tvingade alla se Portugal-Sverige-matchen och var sen sur resten av kvällen för att Portugal inte vann.. Men Deco ägde så de va lugnt iaf.
Vi såg kaaaanske världens sämsta film som hette Eden Lake. se inte den för guds skull.


Kom på att jag gillar att göra listor, så här har ni en very seriös lista ja kom på nu. Har säkert missat massa important shit, men de kommer väl så småningom.

Saker jag ska göra innan jag dör: (ej i inbördes ordning hehe)
Stagediva
Hoppa fallskärm och åka igenom ett moln (alltid velat)
Vara med i splatterfilm och bli borrad i huvudet eller nåt liknande (fatta grymt) Eller vara zombie i en film
Träffa alla extremt bra band
Köpa cool-ass svart cab och spela aphög musik
Uppfinna eget basmärke/design
Skaffa motorcykel (läääätt kirrat)
Skaffa hundar (måånga)
Få min egen låt (I'm waiting..)
Tortera äckelmänniskorna Josef Fritzl/Bush/Jonas Brothers
Gå vapenkurs och lära mig skjuta med alla möjliga olika vapen
Färga håret rött (blodrött. heh)
Gå strip-pole kurs (Hanna you know what I'm talking about)
Klä ut mig till catwoman och irra runt i svart gummi på stan
Lära mig knepet med att flyga (svårt dedär)
Skaffa långt hår som Lara Croft och vara wannabee (ofc)
Bli asbra på fotboll och andra bollsporter så jag slipper skämma ut mig (för sent?)
Fylla 18
Lära mig hur fan i helvete man slapar (på bas om vissa inte fattade de..) låter som en jeekla tåg-krasch när ja gör. apa


Nu ska jag gå och plugga till ett evighetslångt samhälls-prov som är imorrn tackar som frågar (guten luck på den)

Ist för en random bild snor ja från tjuvlyssnat.se.
Två platinumblonda fjortistjejer ~16 sitter och diskuterar sin dag. Tjej 1 verkar lite nedstämd.
Tjej 2: Men hur mår du egentligen gumman?
Tjej 1 (gravallvarligt): Alltså, jag vet inte... Jag kanske måste ta en bloggpaus.
Hanni, vår framtid dedär.

//BJ
btw har folk börjat komma på vad mitt fina smeknamn stå för. I love it ♥

Denhär va söt också. Tänk att vara så korkad.
Två tjejer ~14 dricker läsk och pratar om någon kändis signatur på burken.
Tjej 1: Alltså, jag fattar inte hur de orkar sitta och signera varenda Colaburk!
Tjej 2: Meh, du fattar väl att de inte sitter där hela dagen och signerar!
Tjej 1: Jaha?
Tjej 2: Det är ju någon som signerar åt dem!

Två tjejer ~14 står och väljer godis.
Tjej 1: Asså jag är så sjukt deppig idag, jag bara måste ha godis!
Tjej 2: Jag meed, jag är så himla opepp!
Tjej 1: Vi får tänka på något som gör oss glada igen, gumman. Typ Blondinbella.

Over n' out

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du inte tycker jag e alikis :O för jag har inte druckit sen skolavslutningen i 9an (liiiite på nollningen) å så i fredags dåra :P

2009-03-30 @ 18:51:31
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha ok, nice ^^

2009-03-31 @ 22:56:11
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Stephanie

HAHAAHHA tjuvlyssnat in my <3

2009-03-31 @ 23:13:57
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0