Bumdidumdidum (BJ)

First thing first. Jag får ångestdamp på den jävla maskeraden. Kul idé, men inte för folk som har noll fantasi när de gäller vissa saker. Till da "anonym" (som jag kan gissa vem de va) som så smart föreslog Bid Daddy kan jag berätta att de va en tanke jag hade efter hehehe. Men de skulle nog kännas lite klumpigt..
Sen kom ja på att kanske en Little Sister skulle funka! Bara sätta upp håret i toffsar, gå runt me en nallebjörn och ha två skyltar där de står Harvest och Rescue över huvudet. Men näää...
Cili vet redan, hon ska vara hippie. Min reaktion var: Fan va sexigt. Kommer bli dreggel på högnivå
Hon hittade en Lara Croft-outfit man kan hyra på buttericks. Ja kollade upp de och ja. hahahhahahaha den såg lite skoj ut. och de kostade 450 spänn. tror inte de

Ny låt som totalfastnat på hjärnan. Heter Lapdance av N.E.R.D. Helt värdelös låt. men den fastnar.
Den går så gott som: Oooh baby you want me? Well you can get this lap dance here for free
Ett bevis på att I need my Hanna♥ Min hjärna is all psycho
Om nån skulle typ nämna Lapdance helt random skulle jag börja sjunga. Högt. Och kanske dansa lite. heheh

Och nu blire de klagomål:
TACK FÖR ATT INGEN JÄVEL VISAR STÖD BTW NÄR JA SKA BYTA KLASS. Väldigt sött. Vem är de som ska plågas i ett extra år? exakt. Så suuuuug min dase (inte mysigt, men nödvändigt uttryck).
I need support helt ärligt, så pleease.

Och jag kan meddela att Jessica har börjat laga mat! damdamdamdam! heheh av den enkla anledningen att jag måste. You see, jag är den enda som vill äta vegetariskt (inte ätit kött på hundra år) i min familj, och då får man göra sitt egna lilla krubb! Jag kan även meddela att jag kan vara en naturbegåvning på att laga mat. Nya Gordon Ramsay.
Easy peasy pumpkin peasy, pumpkin pie motherfucker.


Och ni måste se. Jag är lite kär (eller inte). Fast det inte direkt flyger testosteron ur honom. hehehe
Han skrämmer mig faktisk väldigt mycket.

http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc
(jag kunde länka, hahaha suckers :D)

Nu ska jag gå och laga mat :D
//BJ


Kommentarer
Postat av: Anton

Big Daddyn var inte mitt förslag om du trodde det! :P

2009-03-22 @ 01:29:22
Postat av: Stephanie

Jag stöder ju dig!! :O

2009-03-23 @ 10:22:28
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0