We sure are cute for two ugly people (BJ dudes)

Honey I'm home

Klart som fan jag ska va psykolog sen!! det är mitt jobb, har alltid varit det ^^ Always here for ya babe! ♥ Och för alla er andra tards som också är psykiskt störda som Hanna :) jag har inget liv, så jag finns här! aaaaaaaw
Men om det är people som stör dig eller nåt så vet du att du kan säga till. Jag är liten men aggressiv. kanske. lite. ibland. smått. ehehehe
Men vilket fall som helst så ställer jag ju upp för mina broes och hoes så de är krig!!


Anyhoo.. I helgen var jag hos Niklas och partajade (?). Det var jag, Malin och typ 7 dudes från gamla klassen. Vi kirrade lite käk (kött och potatogrejer om ni undrar. och köpt bearnaise-sås som var runt 100% fett) och hyrde film. Jag och 3 andra skulle gå å hyra film och ena valde jag så det blev Forbidden Kingdom som jag velat se typ feta länge ^^ Sen tänkte vi hyra en till och då flöt fantasin på.. Det blev helt enkelt High School Musical 3. hrrm. Stod mellan den och Hannah Montana.
Men jaa, de slutar med att vi ser den underbara filmen.. hör och häpna.. dubbat. Och inte bara på svenska. det blev lite polska och finska mitt i allt också :D Men jaa.. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mina känslor för såna slags filmer, så för allas trevnad så gör ja inte det. Men jag kan väl berätta att ilningarna i ryggraden inte riktigt försvunnit än.


Jag har världens i-lands problem (kolla Hipp-Hipp om ni inte fattar). Duscharna i omklädningsrummen på gymmet är apstörande! Dom har medeltida big ass-knappar man ska trycka in så vattnet kommer, men apgrejerna åker ju ut igen efter (utan överdrift) några sekunder!! aaargh. Och man är ju helt slut i armarna efter träningen, så man typ hänger på skiten och ber till allah att det ska komma lite vatten! 
Iaf, anledningen till att jag skriver det är är att jag har ett sommarjobbs-erbjudande till dig Hannplurk! Vad skulle du säga om du fick bli... damdamdamdam... min automatiska duschknapps-tryckare! :D Kan du följa med mig varje gång och stå och trycka på knappen varje gång jag duschar :D och som belöning får du en klapp på kinden. enjoy! Och så kan du få peaka på mig lite i duschen. raaaawr

aaah ja fattar!! asså någon gång ska jag klara dendär 6 o'clock grejen.. utan att skämta. Jag är påväg ^^ lite i tagen. kommer bli extremt bendy. ehehehe. snusk

Nein, det blev ganska långt inlägg idag. änjoj.
Och eftersom att det känns som om jag alltid skriver om när jag tränar kan jag ju lägga upp på en kvinna (eller var det en gång iaf) som är min stora förebild. ehehehe eller inte någonstans


(Extremt femenint tjejen)

Take care now, bye bye then
//BJ

OCH JAG VILL BARA SÄGA EN SAAAAK!!! FAAKKIN OPETH, MESHUGGAH, CULT OF LUNA OCH ALL THAT REMAINS KOMMER OCKSÅ TILL MEEETALTOOOOWN!!!!! LYCKLIGA DAGAR!!! även om ni bullshit-människor inte gillarom så äger dom iaf :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jessica, du är utmanad! :D



http://rotens.blogg.se/2009/march/jag-overlevde.html#comment

2009-03-06 @ 18:05:42
URL: http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0