Hej Nunes!

Jag är Anton. Ringer ingen klocka? Naken-Anton? Just precis!
Vet inte varför jag gästbloggar i min gode vän Jessicas och Hannas (HEJ HANNA :D) blogg... Men jag vart hotad. Faktiskt. Jessica är mycket mer hotfull än vad man kan tro! Men hon är gullig på många sätt och vis! (Nöjd nu?) ÄÄÄÄHHMMMMMMM random saker som har hänt i mitt liv.... Dessvärre är mitt liv rätt så tråkigt! Min hund slår mig.. seriöst, han SLÅR mig! Hur misslyckad får man vaa?!? :O:O

NYTT STYCKE! Jag är solbränd, har stooooora muskler och är älskad av alla kvinnor. Fast det där sista är det enda som inte stämmer.... Vet inte varför men män (!!!) dras till mig :O Måste vara mina förföriska ögon och vackra lockar! Jag skriver massvis med skit...

Hej Nunes

Sen då... Det är lov! Yay. Fast jag har läxor. Och det är segt. Can I keep you?? Jag skriver väldigt osammanhängande märker jag nu. Tur att ingen förutom Jessica, Hanna (?) och jag (ERT STÖRSTA FAN) läser bloggen dååårååååå! Jag gillar hundar! Hundar är dom enda varelserna på jorden som älskar DIG mer än sig själva, true story! JAG DRICKER KAFFE OM JAG VILL DET JESSICA. Du är inte så perfekt du heller.... Skoja det är du visst :)

Jag vet inte hur mycket jag ska skriva... måste fråga Jessica. ...Så mycket jag vill tydligen! Då äre jag fan klar nu :D HIHIHIHIHHIHHHI




nunes


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Djup och fin text!

2010-04-06 @ 01:32:46
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha xD

2010-04-06 @ 09:32:07
URL: http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0