Oh I wish I was Lady Gaga with a telephone in my hair

Jag orkar inte blogga men nu gör jag det ändå för jag e så jefla deprimerad!

Tjenixen! Jag går nu på högskolan och känner mig gammal som snor, och vet inte om jag egentligen är redo men jag tar mig till föreläsningarna och gör uppgifterna med en viss plågsamhet... Södertörn är nu mer mitt liv, fy och skam.

Kände att det kanske var dags att uppdatera dett underbara mästerverk eftersom att det var mer eller mindre ett decennium senast bloggen fick lite krumelurer i sig. Såg att senast det droppade ner ngt här så var det en hög med bajs, och det e ju kanske inte ett så jättebra tecken...
För denna natt kommer bloggen ändå vakna till liv med ointressanta saker, lite klagomål och etc! Förhoppningsvis slipper vi en kulle med poop denna gång också.
Håll i hatten nu allesammans!

Som ni kanske förstod av den dramatiska inledningen, så har jag otroligt mkt att göra i skolan och det tar mer eller mindre upp mitt liv på ett eller annat sätt. Jag orkar absolut inte gå in på djupare detaljer så vi hoppar till dagens händelser istället, tjolahopp!

Idag ringde klockan 8:45 och det var upp och hoppa som gällde. Snöstorm ute. Mysigt men kalla och smått livshotande vindar. Frukost, kom inte ihåg vad jag åt så vi skriver en tallrik med hummer och coleslaw med ett glas Dr.Pepper till. Sen fix och trix för att sedan bege mig in till Stockholm Stad med min käre bror Virre som var ledig precis som jag denna dag. Anlednignen till utflykten är att jag fick panik över att inte ha en bok som tillhörde kurslitteraturen och som vi skulle behöva snarast. Inte bra. Det var baar att rulla iväg med 10:05 tåget och vips så befann vi oss på akademi bokhandel i stan. Sjukt stor affär med aa böcker...inte riktigt min grej men, rutinerad som jag var hängde jag mig över disken och sa lite smått sexigt: Jag undrar om ni har boken "don't make me think"?
Och så blinkade jag med ena ögat mot gumman som inte verkade fatta ett skit. Det ena ledde till det andra och jag gick ur affären med en skruttig liten fjuttbok för 475 riksdaler. Tack ska du ha Södertörn...
Eftersom att jag var duktig på gymnasiet och fick ett presentkort på just akademibokhandeln behövde jag inte betala ngt själv, utan kunde helt casual använda mig av det.

Nöjd och belåten tog jag med mig min brutta i stan, och lyckades köpa en present till min fader som fyller år i helgen, en juleklapp till min mor samt ett random linne till mig själv. Det var trevligt i stan. På både Stadium och Claes Ohlson hittade vi massa roliga fagisar (jag menar ingenting illa, jag tycker bara att det är ett mysigare ord för homosexuella män) idag, dom var fina <3 Lös upp till varon for sure =)

Anyhoo, när man kom hem blev det pluggilur, och fan vad jag har varit effektiv idag! Helt insanely gütt! Har ju faktiskt åstadkommit lite skit på dagens få timmar, känns riktigt bra!

Jag saknar BJ... hon är the one and only brunetten i mitt liv
La unica morena en mi vida...


Fan nu blev jag uttråkad, sov nu folket.

Natti
/Princess of Darkness



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0