herreminskapare

Efter att inte ha uppdaterat sen i oktober förra året (med en bild på en bajsklutt) kände jag att NÄFAN nu kanske det var dags att blajja ner lite text eftersom att min andra halva faktiskt gjort det :) (btw vårat emoband heter crashing code, vet att vi spasmade på att vi inte kom ihåg..)
SÅÅh sommarlovet har precis börjat, man har väl gjort det man alltid gör! Träffat sina fina små vänner, suttit och försökt få på sig några av de få solstrålar som kommer till sverige och så har jag tränat! (duttig flicka) mest  håller jag ju på med yoga, för det är ju förjävla mysigt! fan, bli vig och grejjor.
(bild jag tog i trädgården idag)
Fick mina betyg idag också, var väl som förväntat förutom att min helvetiskalillafittlärare gav mig vg i svenska b fast jag lämnat in allt och bajs!! AAAH AGGRESSIONER!!!
Och så fick jag g i kemi men det visste jag eftersom att hur mycket jag än pluggar vill inte min dumma ärthjärna få in något.. -.- (mitt enda g jag har gått ut med.. sorgligt!) annars blev det mvg i resten tror jag allt!
Jag behöver en kram.
Flak och grejer har också hänt! Blivit nersquirtad med öl två gånger om, och gått på studentmottagningar för att mina duktiga små vänner har gått ut gymnasiet :') jag kunde ju ha gjort det, men näääää, varför gå ut när man kan plugga sönder sig själv ett år till lixom!
Måste även meddela att jag saknar min fjärt Hanna väldigt mycket, känns som att det var evigheter sen även fast vi sågt och myste för typ en vecka sen! Inte klokt hur mycket man kan gilla sin lilla stora kusselin :* men vi ska ju partaja tillsammans på midsommar så man får väl hålla ut tills dess!
Eftersom att detta blev ett brutalt stifft inlägg (börjar bli gammal och tråkig) så får jag väl uppdatera när jag har något mer spännande att berätta!!! WOOP massor att se fram emot till våra icke existerande läsare :D
LIVE LONG AND PROSPER!
//BJ

Kommentarer
Postat av: TUS

WE LOVE YOU CRASHING CODE!!!! <3

2011-06-18 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0